cegvezeto

Ügyfélkezelés hatékonyabban CRM rendszer segítségével

Ha cégvezető vagy, akkor pontosan tudod, hogy egy cég működése nem csak a termékek értékesítéséről, vagy a szolgáltatások ellátásáról szól. Rengeteg idő elmegy az ügyfélkapcsolatok kezelésére, a levelezésre, a projektmenedzsmentre, a HR-es feladatokra és a folyamatkezeléssel, értékesítéssel kapcsolatos különböző feladatok elvégzésére. Ha pedig még rendszeres riportokat is produkálni kell, az adminisztráció teljes embert követel.

A cég sikere attól is függ, hogy sikerül -e megtartani az ügyfeleket és azok ajánlják -e másoknak a céget. Nyilván ez azon is múlik, hogy bánunk velük. De hogy lehet jól szervezni az ügyfélkezelést egy olyan környezetben, ahol folyamatosan érkeznek a megkeresések, a reklamációk, az egyedi igények, eközben viszont a napi feladatokat sem lehet félretenni? Hogyan osztható be úgy a munka, hogy az értékesítési csapat, az ügyfélszolgálat és a projektmenedzserek is hatékonyan dolgozzanak, anélkül, hogy az információ elveszne vagy a folyamatok lelassulnának? Van megoldás! A CRM rendszer a hatékonyság új szintjére emelkedve eredményesebbé teheti a vállalkozást.

De nézzük csak, milyen megoldásokkal szolgál egy sokoldalú feladatkezelő rendszer és a használatával miért válhat könnyebbé az ügyfélkezelés és a mindennapi munkavégzés!

Ügyfélkezelés

Az ügyfelek elvárásai egyre növekszenek, a piaci verseny fokozódik, és egy-egy rosszul kezelt helyzet azonnali veszteséget jelenthet. Ha a kommunikáció akadozik, az ügyfelek nem érzik magukat fontosnak. A feladatkezelő rendszer tökéletesen megoldja az ügyfélnyilvántartást és összekötve az email fiókoddal, a beérkező kéréseket, kérdéseket azonnal feladattá alakítja, amit máris a megfelelő munkatárshoz rendelhetsz. Ezáltal minden ügyfélkérés pontos kezelést, gyors visszajelzést kap, aminek következménye az ügyfélelégedettség lesz.

Feladatkezelés

A cég nyeresége szempontjából kulcsfontosságú, sikerül -e megfelelően optimalizálni az elvégzendő feladatokhoz szükséges munkaerőt, illetve a munkaszervezés, feladatkezelés hogy működik.

Egy profi CRM rendszerrel kiválóan nyomon követheted a feladataidat és hosszú távon stabil működést, ezáltal növekedést biztosíthatsz a vállalkozásnak. Az új feladatok pillanatok alatt dedikálódnak a feladatkezelőben, követheted őket listában, naptárban is. Beállíthatsz felelőst, határidőt és feladatleírást is, akár részekre is bonthatod, alfeladatokat is hozzárendelhetsz plusz határidőkkel és újabb felelősökkel, akik tisztán látják majd azt is, melyik ügyféllel kell felvenniük a kapcsolatot. Tökéletes átláthatóság, státusz követhetőség, hatékony nyilvántartás az ellenőrzésekhez.

Teendőidet csoportosítva, csapatok vagy részlegek szerint tarthatod rendben feladataidat a kategorizálás lehetőségével. Így minden kollégád csak azt a feladatot fogja látni, ami őt érinti, hiszen a jogosultságokat is kitűnően kezeli a rendszer.

Automatizálás

Egy cégvezető napi rutinja gyakran órákat emészt fel, hiszen a stratégiai döntések mellett folyamatosan kezelnie kell az operatív feladatokat. A tervezett teendők mellett a váratlan problémák és sürgős helyzetek is jelentős időt igényelnek, így a nap végére alig marad energia a hosszú távú fejlődésre fókuszálni. Nincs is annál hatékonyabb, mint a mindennapi rutint automatizálni, hiszen rengeteg időt takaríthatsz meg. Ha egy egyszerű státuszváltás automatikusan elindítja a szükséges értesítéseket a felelős személyeknek ahelyett, hogy egy telefonhívással a mindennapi személyes problémáit is végig kellene hallgatnunk a feladat kiosztásakor, egyszerűen felbecsülhetetlen érték.

Integráció

A CRM rendszer összeköthető több ezer alkalmazással, ezért kiválóan integrálható. Képes a levelező rendszerben, kapcsolati űrlapon, közösségi média felületeken érkező megkereséseket együtt kezelni, akár egy kiváló munkatárs. Általa minden információ és kommunikáció egy helyen kezelhető.

Láthatod, hogy érdemes alaposabban is megismerkedni a CRM rendszerrel. Ez az, amit valóban nem jó halogatni, mert minél hamarabb megléped a változást, annál több időt spórolsz. Az idő pedig pénz, ezt minden sikeres üzletember pontosan tudja.